Makse ja Tarne
Makse ja Tarne
Makse: Tellimuste tasumine www.infiray.ee veebisaidil on lihtne, kiire ja mugav. Te saate kaupade eest tasuda Montonio maksesüsteemi pakutava maksekaardi abil. Tellimus täidetakse ainult pärast ostja makse laekumist, välja arvatud juhul, kui müüja ei ole ostjaga teisiti kokku leppinud. Vastavalt infiray.ee veebisaidi kasutustingimustele ja tellimuse lepingu tingimustele loetakse tellimused, mis ei ole tasutud või kinnitatud, tühistatuks ning neid ei täideta. Tellimuse esitamisega sõlmitakse leping infiray.ee veebisaidi haldaja Infiray Estonia ametliku esindaja ABEB Trade OÜ (16886023; juriidiline aadress: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Ahtri tn 12, 15551) vahel.
Olete vastutav selle eest, et registreerimisvormil esitatud teave oleks õige ja täielik. Kui ostja registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, tuleb need viivitamatult uuendada. Müüja ei vastuta ostja valede isikuandmete eest ega kahju eest, mis võib tekkida ostjale või kolmandatele isikutele. Allahindlused ei kehti, kui kaup on välja müüdud või selle hind on sooduspakkumises. Tellimuses märgitud kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kui ostja on juriidiline isik, tuleb märkida selle juriidilise isiku registrikood ja käibemaksukood.
Tarne: Eestis toimetame tellimused teie määratud aadressile tasuta DPD Eesti kulleri abil. Kui tellitud kaup on laos olemas, tarnitakse see teile 2-7 tööpäeva jooksul ning täpne tarnetähtaeg määratakse iga juhtumi puhul, võttes ühendust teie määratud kontaktandmetega. Kui tellitud kaup ei ole laos olemas, võtame teiega ühendust ja teavitame teid võimalikust tarneaja pikendamisest.
Kauba tarnetähtaeg pärast selle üleandmist DPD pakiautomaadile sõltub DPD Eesti-st, kelle tegevust müüja ei saa mõjutada. Lisaks ei garanteeri müüja, et kaup saab alati tarnitud määratud tähtajaks, eriti kui ostja on esitanud valeid andmeid, kui tarnitav aadress asub väljaspool Eesti Vabariigi territooriumi või muudel põhjustel. Müüjal on õigus muuta tarnetingimusi vastavalt oma äranägemisele.
Oluline! Saadud kaupade välisilme tuleb üle kontrollida kohaletoimetamise hetkel: veenduge, et pakendil pole väliseid kahjustusi, mis võiksid mõjutada kauba kvaliteeti. Kontrollige, kas saadetisel pole väliselt nähtavaid kahjustusi ega muid defekte, ja alles siis allkirjastage dokumendid kullerile. Kõik pretensioonid, fotod või märkused saadetud kaupade kvaliteedi kohta tuleb teatada e-posti teel aadressil: info@infiray.ee; vastasel juhul loetakse, et kaup on saadetud või vastu võetud vastavas kvaliteedis. Kõik kaupade kvaliteedi halvenemisest tingitud nõuded, mis tekivad transpordi ajal ja ei ole nähtavad lihtsa välise kontrolli käigus (nähtavad alles pärast kauba avamist), võetakse vastu ainult 3 tööpäeva jooksul. Seetõttu on selles olukorras soovitatav meiega võimalikult kiiresti ühendust võtta, et hinnata kauba kahjustuse päritolu ja vältida kompensatsiooniprobleeme (hindade alandamine, toote asendamine uuega või täielik tagasimakse).